måndag 2 juli 2012

Sol och Retro!

Nu kopplar jag av en med en kopp innehållande choklad, grädde och mashmallows. Medan jag avnjuter min choko så läser jag lite i nya numret av Retro som damp ner i brevlådan idag.

Suck, nähä, inte hel denna gång heller. Att brevbäraren lyckas knöla till min tidning varenda gång innan den landar på mitt hallgolv är högst irriterande och förmodligen en bedrift. Men tidningen Retro är lika läsvärd för det såklart. Och ja, jag har ringt och gnällt på posten och lika pinsamt är det att efter varje nummer ringa till förlaget för att tigga till sig en helt ny tidning...

Nåja, nu har  jag gnällt två inlägg i rad, så nu får det allt bli någon ordning på bloggen! Slutgnällt! Nu ska ingenting få spoliera min fina läsupplevelse.

Medan jag läser på min soliga balkong, kanske ni kan hjälpa mig med tips att se och göra i staden Köpenhamn - butiker, restauranger, museum och så vidare. Gärna retro-inspirerat. Jag är såklart jättetacksam för all hjälp jag kan få från er fina läsare!

Soliga hälsningar till er önskar Madame!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar