söndag 30 september 2012

Lite grus i Orange-maskineriet

Pågrund av omständigheter, sjukdomar och andra tråkigheter blir det inte tre inlägg i veckan ett tag framöver, utan det blir högst sporadiskt, när de inläggen dyker upp och hur länge det sporadiska varar vet jag inte, det visar sig.

Det är tråkigt men vissa omständigheter rår man inte för. Jag orkar inte just nu. Men titta gärna tillbaka någon gång lite då och då så kanske det har dykt upp något litet inlägg från mig. Om jag känner mig själv rätt, kommer jag säkert inte att kunna hålla mig ifrån bloggen helt.

God höst så länge!

Kram på er alla fina ute där!

2 kommentarer:

  1. Ta hand om dig! Skoj att ses i lördags. kram

    SvaraRadera
  2. Jag som bara tänkte trilla in här och tacka för i lördags och spana in din blogg lite mer, känns hemskt tråkigt att mötas av det här. Hoppas att du mår bra och att lusten att blogga kommer tillbaka snart.

    SvaraRadera