lördag 22 december 2012

God jul önskar Orange

Egen tid efter jobb och studier. Precis när jag ska läsa igenom numren av  Retro och Minnenas Journal dimper 2013 års första nummer av MJ ner i brevlådan. Jag har lite att ta läsa igenom och vad passar inte bättre än att göra det i julhelgen.

Nya numret av Minnenas Journal innehåller artiklar om bland annat Greta Garbo, retroleksaker och som vanligt historier från förr.

God Jul och gott nytt år och ta hand om er i helgerna önskar Orange.








5 kommentarer:

  1. Jag ser att den artikeln vore något för mig, med dockor och troll:)Ha en riktigt god jul!

    SvaraRadera
  2. Det finns mycket läsvärt i minnenas journal, snygg ljussättning förresten.
    God jul och trevlig lässtund

    SvaraRadera
  3. God jul och gott nytt år! hoppas vi ses nästa år!

    SvaraRadera
  4. God jul önskas från Falun!

    Och jag har gjort samma sak som du, läst "Minnenas journal", i helgen.
    En svunnen tid, i tidningsform. Me like! :)

    SvaraRadera
  5. Tack för era fina kommentarer :). Jodå, jag tycker om både Retro och Minnenas Jounal de kompletterar varandra utmärkt tycker jag.

    God fortsättning på er!

    SvaraRadera