onsdag 12 februari 2014

Antikmässan 2014

..Är ett måste för många retronördar. Med start idag för inbjudna och öppnar för allmänheten imorgon. I år ska jag besöka mässan på fredag. Det kommer jag givetvis att skriva om här på Orange och på Instagram (orangeretro). Jag har en känsla att det kommer bli en intensiv, men rolig dag. Tillråga på allt ska jag hinna med och luncha/fika med en fd kollega också.

Jag tror att fyndchanserna med låga priser är minimala, då allt är medvetet handplockat och mycket är exklusivt. Men jag hoppas att jag i varje fall kan komplettera med något som jag tycker om i sann retrostajl i en någotsånär bra prisklass. Typ det största fatet eller löksoppsskålen i Stig Lindbergs servis Colorado i limegrön färg, eller kanske någon snygg pryl i teak eller ..
Nåja, ses där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar